Jocuri full Pescuit la clean: Pescuitul cleanului cu momeli naturale

joi, 26 mai 2011

Pescuitul cleanului cu momeli naturale

Pescuitul cleanului cu momeli naturale


Somesul rau inca neatins in intregime de braconieri si poluare, dupa parerea mea cel mai bun loc de pescuit din localitatea Cluj, dupa atatia bani dati pe taxele unor balti private si nervi am ajuns la concluzia sa renunt la a plati o taxa unui administrator si a sta pe mal sa ma uit la luciu de apa fara sa vad macar un "tzac tzac" cu pluta sau bambina.

Am ajuns la concluzia ca nu mai are rost sa continu cu mersul pe aceste balti efectiv goale special amenajate pentru ca administratorul sa incaseze banul si sa lase pescarul cu buza umflata. Intr-o vara am fost invitat de un prieten la un pescuit de clean peste caruia eu nu ii cunosteam moravurile neavand ocazia sa il pescuiesc, prietenul meu expert in pescuitul cleanului mi-a oferit primele mele informatii despre cum pot sa prind acest peste atat de siret cat si fricos, aceasta partida a fost virusul pescuitului cleanului. Dupa ani si ani de mers in sus si in jos pe acest rau pot spune ca am inceput sa cunosc acest peste in ceea ce vor urma va voi destaiui cateva informatii acumulate de mine:

1. As vrea sa incep prin a spune ce lansete si accesorii aveti nevoie...

Pentru pescuitul cleanului pe somes cel putin in zona mea cea mai utila ar fi o lanseta intre 3,00 si 3,60, o mulineta nu foarte sofisticata dar sa va ganditi ca poate norocul va va surade si ve-ti agata un urias al apelor pt. ca acest rau are inca pest veti avea nevoie de o mulinata puternica, ca accesorii ar fi un fir textile marimea nu conteaza dupa preferinta, ace in functie de marimea si momeala pe care o folositi, acest peste se poate pescui si cu plumb voi explica in continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu